دوشنبه 27 فروردین 1403
12.6 C
Tehran

درج بهترین اخبار شرکت های حرفه ای و برند

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش برگزار شد به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع داروپخش: مراسم تکریم از زحمات علی مقدسی راد و معارفه علیرضا خوز مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس شرکت توزیع داروپخش برگزار شد. دکتر عقیل آرین‌نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین ضمن عرض تسلیت شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی علیه‌السلام آرزومند کسب فیوضات الهی در لیالی قدر شد. ایشان هم‌چنین در ادامه خواستار الگو قراردادن سیره و سلوک حضرت علی علیه‌السلام در رفتار با مردم و زیردستان و انتقادپذیر بودن و صحبت با مردم و پرسنل شد و افزود: انشاالله...

حضور یک هیات آفریقایی در ایران و بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت لابراتوارهای رازک 

حضور یک هیات آفریقایی در ایران و بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت لابراتوارهای رازک  روابط‌عمومی لابراتوارهای رازک اعلام کرد: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ شرکت لابراتوارهای رازک میزبان یک هیات آفریقایی از کشور سنگال بود که با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی به ایران آمده‌اند و از ظرفیت‌های این مجموعه بزرگ تولیدی هم بازدید کردند. این دیدار با هدف توسعه روابط اقتصادی در حوزه داروهای دامی و انسانی، فروش دانش فنی و صادرات محصولاتی از شرکت داروسازی لابراتوارهای رازک صورت پذیرفت. در این دیدار و بازدید طولانی و شش ساعته، این هیات سنگالی از خطوط تولیدی محصولات انسانی و دامپزشکی،...

با ما همیشه به روز خواهید بود

اخبار تخصصی شرکت های موفق دارویی

بهترین ها برند می شوند

برندسازی
استراتژی نام تجاری،[۷] برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

در حقیقت در برندسازی تلاش بر این است که مشخصه‌های برند را که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، به نحوی در ذهن مشتریان جایگذاری شود و بتواند جایگاه خوش حسی برایشان داشته باشد. به زبان دیگر می‌توان برندسازی را اینگونه تعریف کرد: «جایگاه ذهنی یک برند در ذهن مشتریان و بازار هدف آن کسب‌وکار.»

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ ،به فرآیند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی بیرونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار می‌گیرد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی در گذشته تنها با روش‌های آفلاینی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون انجام می‌شد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور این روش‌ها، این روزها روش‌های جایگزینی مانند سئو ابداع شده‌است که کسب و کارها می‌توانند با اجرای آن‌ها، شهرت بسیار خوبی در اینترنت کسب کنند.