جمعه 5 مرداد 1403
36.7 C
Tehran

درج بهترین اخبار شرکت های حرفه ای و برند

در مجمع عمومی سالیانه پارس دارو تصویب شد: تقسیم سود ۵۵۵۰ ریالی به‌ازای هر سهم پارس دارو

در مجمع عمومی سالیانه پارس دارو تصویب شد: تقسیم سود ۵۵۵۰ ریالی به‌ازای هر سهم پارس دارو در مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی ۱۴۰۲ شرکت پارس دارو با تصمیم صاحبان سهام این شرکت به‌ازای هر سهم ۵۵۵۰ ریال سود تقسیم شد. به گزارش روابط عمومی پارس دارو، مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد. در این مجمع عمومی سالیانه که با حضور بیش از ۷۷/۵۲ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد، در ابتدای جلسه، دکتر محمد احمدی مدیرعامل شرکت پارس دارو ضمن ارائه گزارش...

اخذ گواهینامه GMP برای خط تولید جامدات شرکت پارس دارو

اخذ گواهینامه GMP برای خط تولید جامدات شرکت پارس دارو شرکت پارس دارو موفق به کسب گواهینامه GMP برای خط تولید محصولات جامدات خود از سازمان غذا و دارو شد. به گزارش روابط عمومی پارس دارو: بعد از به‌روزرسانی انجام شده در سایت جامدات شرکت، بازرسان سازمان غذا و دارو از این خط بازدید نموده و آن را مورد تایید قرار دادند و در ادامه سازمان غذا و دارو برای این خط گواهینامه GMP صادر کرد. در این گواهینامه آمده است: بدینوسیله گواهی می‌شود خط تولید جامدات عمومی (کپسول، قرص خوراکی و قرص واژینال) شرکت فوق مورد بازدید کارشناسی روش‌های بهینه تولید (GMP)...

با ما همیشه به روز خواهید بود

اخبار تخصصی شرکت های موفق دارویی

بهترین ها برند می شوند

برندسازی
استراتژی نام تجاری،[۷] برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

در حقیقت در برندسازی تلاش بر این است که مشخصه‌های برند را که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، به نحوی در ذهن مشتریان جایگذاری شود و بتواند جایگاه خوش حسی برایشان داشته باشد. به زبان دیگر می‌توان برندسازی را اینگونه تعریف کرد: «جایگاه ذهنی یک برند در ذهن مشتریان و بازار هدف آن کسب‌وکار.»

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ ،به فرآیند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی بیرونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار می‌گیرد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی در گذشته تنها با روش‌های آفلاینی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون انجام می‌شد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور این روش‌ها، این روزها روش‌های جایگزینی مانند سئو ابداع شده‌است که کسب و کارها می‌توانند با اجرای آن‌ها، شهرت بسیار خوبی در اینترنت کسب کنند.