ثبت سالانه حدود ۲ میلیون مزاحمت تلفنی برای اورژانس کشور
بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس در مورد آمار مزاحمتهای تلفنی گفت:
در یکی دو سال اخیر پیگری زیادی در این زمینه داشتهایم اما آمار سالانه ۲ میلیون تماس مزاحمت تلفنی است که هتاکی و مأموریت کاذب از جمله این تماسها است. با پیگیریها در تهران ۱۶ خط تلفن مسدود شده و خیلی وقتها این اقدامات با برخورد لفظی از بین نمیرود. در مشهد نیز دادگاه حکم روزانه خدمترسانی در مرکز اورژانس را برای یک نفر داده است.
قوه قضائیه میگوید برای هر شماره باید یک پرونده تشکیل بدهید و اما اورژانس ۴ هزار مزاحم تلفنی دارد که برای هر یک از این خطوط باید پرونده تشکیل دهیم که زمانی زیادی سپری میشود که به انجام هم نمیرسد. برخورد باید به نحوی باشد که بقیه افراد و خود فرد جرات نکند دیگر برای اورژانس مزاحمت تلفنی ایجاد کند.
انتهای پیام