پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
16.7 C
Tehran

درج بهترین اخبار شرکت های حرفه ای و برند

فارمکس باعث امیدواری فعالان صنعت دارو شده است

فارمکس باعث امیدواری فعالان صنعت دارو شده است مهندس فرامرز اختراعی، رئیس هیأت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی گفت:  ایران در تولید ماده اولیه دارو قدرتمند شده است. ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که واقعاً یک کشور تولیدکننده قوی شده‌ایم و هر قلم ماده موثره را شاید چندین کمپانی به‌طور موازی تولید می‌کنند. مواد پایه خصوصاً حوزه نفتی و پتروکمیکال ما بسیار ارزان‌تر است، انرژی بسیار ارزان‌تر است، نیروی کار ارزان است. بدیهی است که باید قیمت تمام شده ما نیز ارزان‌تر باشد. امروز شرایط فوق‌العاده‌ای را داریم تجربه می‌کنیم و من واقعاً احساس می‌کنم تا دو سه سال دیگر...

فعالان صنایع پتروشیمی هم به نمایشگاه فارمکس می‌روند

فعالان صنایع پتروشیمی هم به نمایشگاه فارمکس می‌روند عباس غلامی، مدیر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی ایران، طی نامه‌ای از تمامی فعالان حوزه پتروشیمی برای حضور گسترده و مشارکت در نمایشگاه فارمکس دعوت به عمل آورد. در این نامه آمده است: با توجه به این‌که تعدادی از شرکت‌های پتروشیمی در تولید مواد پایه صنایع دارویی فعال هستند، از تمامی مجتمع‌های پتروشیمی مرتبط، انجمن‌های صنایع پایین دستی پتروشیمی، تعاونی‌ها و واحدهای تولیدی دعوت می‌شود در نمایشگاه فارمکس شرکت کنند. ✔️ششمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس ۲۰۲۴، در روزهای ۱۴ تا ۱۷ تيرماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود. انتهای پیام

با ما همیشه به روز خواهید بود

اخبار تخصصی شرکت های موفق دارویی

بهترین ها برند می شوند

برندسازی
استراتژی نام تجاری،[۷] برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

در حقیقت در برندسازی تلاش بر این است که مشخصه‌های برند را که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، به نحوی در ذهن مشتریان جایگذاری شود و بتواند جایگاه خوش حسی برایشان داشته باشد. به زبان دیگر می‌توان برندسازی را اینگونه تعریف کرد: «جایگاه ذهنی یک برند در ذهن مشتریان و بازار هدف آن کسب‌وکار.»

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ ،به فرآیند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی بیرونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار می‌گیرد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی در گذشته تنها با روش‌های آفلاینی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون انجام می‌شد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور این روش‌ها، این روزها روش‌های جایگزینی مانند سئو ابداع شده‌است که کسب و کارها می‌توانند با اجرای آن‌ها، شهرت بسیار خوبی در اینترنت کسب کنند.