دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
19.9 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهاشرکت توزیع داروپخش پروژه ساخت بزرگ‌ترین انبار دارویی مدرن کشور را کلید...

شرکت توزیع داروپخش پروژه ساخت بزرگ‌ترین انبار دارویی مدرن کشور را کلید زد

شرکت توزیع داروپخش پروژه ساخت بزرگ‌ترین انبار دارویی مدرن کشور را کلید زد

آیین کلنگ‌زنی پروژه ساخت بزرگ‌ترین انبار مدرن دارویی استان اردبیل روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ با حضور دکتر قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی، محبوبی پور مدیر کل امنیتی و سیاسی استانداری اردبیل، دکتر علی محمدیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مهندس رحیمی نماینده اداره کل مسکن و شهرسازی استان اردبیل، دکتر محمدرضا مرادی مدیرعامل، مهندس علوی مدیر توسعه سرمایه انسانی، مهندس رحمتی مدیر حراست، مهندس توکلی مدیر فنی و مهندسی و بیداردل مدیر مرکز اردبیل برگزار شد.

دکتر قاسمیان با اشاره به این‌که با پیگیری‌های مکرر زمین مورد نیاز پروژه این انبار مدرن فراهم گردید. این انبار به‌صورت مدرن ساخته خواهد شد و داروهای مورد نیاز در این استان ذخیره و به استان‌های همجوار ارسال خواهد شد. انشالله بتوانیم در کمتر از یک سال این پروژه را به سرانجام رسانده و افتتاح کنیم.

دکتر محمدرضا مرادی مدیر عامل شرکت توزیع داروپخش نیز استان اردبیل را یکی از استان‌های پر پتانسیل و قابل توسعه کشور در ابعاد مختلف اقتصادی بیان نموده و افزودند برای بنده و همکاران ما در شرکت توزیع داروپخش باعث افتخار هست که بتوانیم  یک پروژه ملی و بزرگ را در این استان افتتاح کنیم. با پیگیری‌های مناسبی که بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره شهرسازی و استانداری اردبیل انجام شد، انشالله بتوانیم این پروژه را در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسانده و افتتاح نماییم تا برگ دیگری به افتخارات شرکت توزیع داروپخش اضافه شود. دکتر مرادی با اشاره به این‌که شرکت توزیع داروپخش به‌عنوان بزرگ‌ترین پخش دارویی کشور و قدیمی‌ترین شرکت پخش دارویی می‌باشد با بیش از ۴۵۰۰ قلم داروی سلامت محور، انشالله بتوانیم یک کار متفاوت در این استان اجرا کنیم و یک انبار با استاندارد GDP و مدل جهانی را در استان اردبیل پیاده‌سازی نمائیم و انشالله این موضوع بتواند کمک به صنعت توریسم درمانی نموده و آن را توسعه دهد.

اخبار شرکت توزیع داروپخش را از کانال‌های زیر دنبال کنید:

 #روبیکا-روبینو-اینستاگرام-سایت# 👇

rubika.ir/ertebatat_toziedaroupakhsh

rubika.ir/Ertebatat_tozidaroupakhsh

daroupakhsh_distribution_co

  www.ondpline.com

نظرات و پیشنهادات‌تان را برای ما در قسمت کامنت (دیدگاه) بنویسید👇

rubika.ir/ertebatat_toziedaroupakhsh

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر