پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
18.9 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهامعرفی یکی از رسانه‌های فعال در صنعت داروی کشور/  در آستانه ۴...

معرفی یکی از رسانه‌های فعال در صنعت داروی کشور/  در آستانه ۴ سالگی دنیای سلامت و دارو

معرفی یکی از رسانه‌های فعال در صنعت داروی کشور/

 در آستانه ۴ سالگی دنیای سلامت و دارو

همکاران گرامی ما در مجله فن‌سالاران، یک شماره ارزشمند دیگر، ویژه نوروز ۱۴۰۳ منتشر کردند که واقعا برای صنعت داروی کشور؛ که از فقدان رسانه تخصصی رنج می‌برد، یک اتفاق نو و در خور به‌حساب می‌آید.

ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای فن‌سالاران، مطلبی هم از دبیر تحریریه رسانه ما در آن درج شده است در معرفی دنیای سلامت و دارو، که می‌خوانید.

«ما یک رسانه علمی، تحلیلی و خبری هستیم که در حوزه سلامت، و مباحث معطوف به غذا و دارو را پوشش می‌دهیم و در بهار ۱۴۰۳ وارد چهارمین سال فعالیت خود می‌شویم (دقیقا از بهار سال ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خودمان را آغاز کردیم.)

«ما یک رسانه علمی، تحلیلی و خبری هستیم که در حوزه سلامت، و مباحث معطوف به غذا و دارو را پوشش می‌دهیم و در بهار ۱۴۰۳ وارد چهارمین سال فعالیت خود می‌شویم (دقیقا از بهار سال ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خودمان را آغاز کردیم.)

با وجود آن‌که آن زمان مدتی بود که پلتفرم تلگرام فیلتر شده بود و عملا کار در این محیط را سخت می‌کرد، اما به‌دلیل پاندمی و آن دو سال و اندی که کرونا کشور را درنوردیده بود، مردم اقبالی زیاد به رسانه‌هایی نظیر دنیای سلامت و دارو نشان می‌دادند و ما هم در خلا رسانه‌های این حوزه متولد شدیم و خیلی زود از طرف جامعه هدف خودمان پذیرفته شدیم و اینک در آستانه آغاز چهارمین سال فعالیت خود هستیم.

ما علاوه بر تلگرام که بیش از هفت هزار پست در آن بارگذاری کرده‌ایم، در اینستاگرام هم فعالیم و بیش از ۵۷۰۰ پست تخصصی هم در آن محیط بارگذاری کرده‌ایم و مدت کمی است که “تردز” و “لینکدین” را هم به درگاه‌های خود افزوده‌ایم و با همه توان می‌کوشیم تا به نوبه خودمان در مسیری سالم و سازنده گام بر‌‌داریم و با ایجاد اصلاح در ساختارهای مصرف دارو و غذا، به سمت جامعه سالم سلامت‌محور و با شناخت و دانش بیشتر حرکت می‌کنیم.

مع‌الوصف در کنار این‌ها، این “سایت رسمی دنیای سلامت و دارو” است که کلیت ما را تعریف می‌کند و ما هر روز با پوشش خبرهای رسمی جهانی، به تحولات و مسائل حوزه دارو و غذا (به‌طور کلی محور سلامت) می‌پردازیم و یکی از به‌روزترین رسانه‌های حال حاضر کشور در این زمینه هستیم.

همچنین قابل توجه است که با بسیاری از شرکت‌های دارویی هم ارتباط داریم و شریک رسانه‌ای بعضی از این شرکت‌ها در پوشش رسمی خبرهایشان هستیم و از این‌که می‌توانیم زبان حال بخشی از صنعت داروی سرزمین‌مان باشیم، به خود مفتخریم.

دنیای سلامت و دارو در نمایشگاه‌های دارویی کشور هم همواره حضوری پر رنگ دارد و از پوشش اخبار این نمایشگاه‌ها در جهت تقویت صنعت و تغییر و پیشرفت‌ها حمایت می‌کند و سعادتمندانه این‌که در همین مدت، و به‌دلیل دقت و پشتکار رسانه‌ای از دو دوره آخر (چهارمین و پنجمین) نمایشگاه بین‌المللی فارمکس جوایز بهترین رسانه را دریافت کرده‌ایم.

ما آگاهانه و به‌طور کلی خودمان را از حواشی صنعت دور نگاه می‌داریم، و تعمدا وارد هیچ‌کدام از جدال‌های رسانه‌ای و غیر آن نمی‌شویم و ترجیح می‌دهیم رسانه تخصصی صرف این حوزه باقی بمانیم. بنابراین بیش از ۹۰ درصد مطالب ما علمی، پژوهشی و یا ترجمه از معتبرترین رسانه‌های جهانی است.

موسس و دبیر تحریریه دنیای سلامت و دارو، رزا حسینی است و این‌جا باید از سردبیران آن که در مقاطعی تغییر کرده است؛ به‌ویژه از آقای خدایار قاقانی برای طولانی‌ترین زمان سردبیری دنیای سلامت و دارو قدردانی کرد.

شعار ما از روز اول این بوده و خواهد بود: دنیای سلامت و دارو؛ رسانه مطمئن صنعت.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر