دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
21.5 C
Tehran
خانهبرندینگپاس‌داشت آئین‌های دهه فجر در کلرپارس

پاس‌داشت آئین‌های دهه فجر در کلرپارس

پاس‌داشت آئین‌های دهه فجر در کلرپارس

به گزارش روابط عمومی شرکت کلرپارس، چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ شرکت کلرپارس از گروه دارویی تامین (تی‌پی‌کو – شستا) میزبان مهمانانی ویژه بود و همکاران این مجموعه با یاد و خاطره شهدای انقلاب، به پاس‌داشت آئین‌های دهه فجر پرداختند و روزی خاطره‌انگیز را رقم زدند.

میهمانان ویژه کلرپارس عبارت بودند از سرهنگ پاسدار عباس‌زاده، فرمانده سپاه باسمنج، قلعه‌گیر، و حجت‌الاسلام پیرزاده، و همراهی گروه موزیک سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی.

در این مراسم ویژه، مدیرعامل، معاونان، مدیران و تمامی کارکنان، بسیجیان و اعضای شورای اسلامی کار کلرپارس حضور داشتند و گروه موزیک سپاه عاشورا در محوطه اصلی کلرپارس قطعاتی حماسی نواختند؛ از جمله قطعه‌ی سرود ملی و مارش نظامی که همزمان با برافراشتن پرچم یکصد متری جمهوری اسلامی ایران در دستان یکصد تن از همکاران تولید و تعمیرات اداری بود که به‌صورت گردشی، جلوه‌ای از همبستگی و عرق ملی را به نمایش در آوردند.

هم‌چنین همه‌ی همکاران کلرپارس به‌شکلی نمادین با ادای احترام به جایگاهی که مزین به تصویر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بود، شاخه‌‌گلی را نثار ایشان کردند.

پس از پایان بخش نخست مراسم، مهمانان با همراهی همکاران کلرپارس در سالن اجتماعات حاضر شدند تا بخش دوم برنامه را همراهی کنند.

دکتر ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلرپارس ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دهه مبارک فجر، صمیمانه از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران خود قدردانی کرد.

او گفت: همه‌ی ما مدیون و مرهون برکات انقلاب هستیم.

سپس سرهنگ عباس‌زاده در خصوص تبیین شاخص‌های علمی و اجتماعی انقلاب به پیشرفت‌های علمی و فن‌آوری و جهش در صنایع دفاعی ایران اشاراتی کرد و افزود:

عزیزان؛ قطار انقلاب در حرکت است و پیشرفت‌های ایران ادامه خواهد داشت.

تکریم از خانواده معزز دو شهید شرکت کلرپارس و اهدای لوح‌های تقدیر به ایشان بخش بعدی مراسم بود.

این آئین‌ها با بازدید از «نمایشگاه کتاب» که قبل‌تر تدارک دیده شده بود، پایان یافت.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر