دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
19.9 C
Tehran
خانهبرندینگکلرپارس؛ صادرکننده نمونه استانی

کلرپارس؛ صادرکننده نمونه استانی

بیست و ششمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی/

کلرپارس؛ صادرکننده نمونه استانی

به گزارش روابط عمومی شرکت کلرپارس در بیست‌و‌ششمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی که با حضور فعالان اقتصادی، صادرکنندگان نمونه، مسئولان کشوری از جمله دکتر دانش جعفری، عضو مجمع تشخیص مصلحت، دکتر صفری، معاون  وزیر خارجه، استاندار آذربایجان شرقی دکتر عابدین خرم و نمایندگان مجلس در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، شرکت کلرپارس در ادامه روندهای موفقیت‌‌آمیز خود مفتخر به کسب عنوان “صادرکننده نمونه” استانی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این همایش با اشاره به حمایت از صادرات و فراهم آوردن بسترهای مناسب گفت:

قرارگاه اقتصادی امروز اتاق بازرگانی هست.

مهندس ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلرپارس هم در حاشیه این همایش گفت:

امروز شرکت‌هایی که از نظر حجم و میزان صادرات نسبت به سال گذشته روندی افزایشی داشتند و توانستند برای کشور ارزآوری کنند، منتخب شدند و از آن‌ها تجلیل به‌عمل آمد.

باباپور افزود: سال ۱۴۰۰  نسبت به سال قبل صد درصد افزایش داشتیم و در سال جاری نیز برنامه صادرات ۶۰۵ میلیون دلاری داریم که به لطف خداوند و با کمک و تلاش بی‌وقفه همکاران محقق خواهد شد.

روند افزایشی صادرات نشان‌دهنده کیفیت و برتری یک مجموعه در بازار است و مشتریان محصولات ما را به‌همین دلیل انتخاب می‌کنند که کیفیت محصولات‌مان استاندارد و بالاست.

دوست‌دار محیط زیست و پیشرو در تولید

شركت كلرپارس که در تأمین مواد شیمیایی گندزدا و ضدعفونی‌کننده (کلر، مشتقات آن و آب اکسیژنه) فعال است، در سال ۱۳۶۶ توسط وزارت نیرو، برای تأمین کلر شرکت‌های آب و فاضلاب در شهر تبریز به ثبت رسیده و در نيمه دوم سال ١٣٧٧ به بهره‌برداري رسید.

این شرکت که هم‌اکنون از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) هلدینگ دارویی تی‌پی‌کو است، با استفاده از آخرین تکنولوژی دوستدار محیط زیست (تکنولوژی ممبرانی) در تولید کلر و سود سوزآور، باعث شده تولیدات شرکت عاری از هرگونه ناخالصی جیوه، و به‌عنوان یک شرکت دوستدار محیط زیست مطرح شود که این مزیتی بسیار ارزشمند برای محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت محصولات تولیدی خود را به بیش از ۱۵ کشور جهان صادر می‌کند و کارنامه‌ای موفق در اجرای برنامه‌های توسعه و رعایت دستورالعمل‌های ایمنی دارد که بارها مورد تقدیر قرار گرفته است.

استمرار موفقیت‌های کلرپارس در سطح کشور و منطقه

عملکرد مقبول کلرپارس موفقیت‌های زیادی را در پی داشته است؛ در شهریور ماه سال جاری شرکت کلرپارس به‌عنوان شرکت برگزیده، تندیس و لوح تقدیر چهارمین جشنواره حمایت از تولید ملی (حاتم) را دریافت کرد و از مدیرعامل این مجموعه تقدیر شد.

هم‌چنین کیفیت محصولات کلرپارس و حساسیت بالایی که این واحد تولیدی در خصوص افزایش کیفیت تولیدات خود دارد سبب شد، در بررسی‌های کارشناسی و موشکافانه سازمان ملی استاندارد که در طول یک‌سال انجام می‌گیرد، در سال‌ ۱۴۰۰ به‌عنوان واحد نمونه ملی شناخته شده و از این شرکت تجلیل شود.

کلرپارس؛ کیفیتی است که همگان می‌توانند به آن اعتماد کنند.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر