دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
21.5 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهامراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع داروپخش:

مراسم تکریم از زحمات علی مقدسی راد و معارفه علیرضا خوز مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس شرکت توزیع داروپخش برگزار شد.

دکتر عقیل آرین‌نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین ضمن عرض تسلیت شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی علیه‌السلام آرزومند کسب فیوضات الهی در لیالی قدر شد.

ایشان هم‌چنین در ادامه خواستار الگو قراردادن سیره و سلوک حضرت علی علیه‌السلام در رفتار با مردم و زیردستان و انتقادپذیر بودن و صحبت با مردم و پرسنل شد و افزود:

انشاالله سال ۱۴۰۳ را با انگیزه و انرژی مضاعف آغاز نموده و با استفاده از سیره حضرت علی علیه‌السلام در حاکمیت و امانت‌داری، اموال بیت‌المال و مجموعه را به‌خوبی کنترل و حفظ نمائیم. باید اموال بیت‌المال را مانند اموال شخصی خود فرض کنیم. چرا که سهامداران سرمایه خود را با اعتماد به مدیران مجموعه تی‌پی‌کو در بورس به امانت گذاشته‌اند و پرسنل نیز با اعتماد به مدیران خود با تعهد و انگیزه تلاش می‌کنند.

دکتر آرین‌نژاد تغییر در مدیریت‌ها را تاکتیکی عنوان نمود و افزود از تخصص، دانش و مشاوره آقای مقدسی راد در هیئت مدیره کارخانجات داروپخش استفاده خواهیم کرد.

در ادامه علیرضا خوز را به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش معرفی نمود و تصریح کرد: در سال پیش‌رو که علاوه‌بر مشکلات نقدینگی، مشکل تورم را نیز خواهیم داشت انشاالله با درایت و مدیریت هوشمندانه ایشان خواهیم توانست فروش و سود آوری خوبی در صنعت دارو به‌دست آوریم.

سپس احکام ریاست هیئت مدیره کارخانجات داروپخش به علی مقدسی راد و حکم مدیر عامل شرکت توزیع داروپخش را به علیرضا خوز اهدا نمود.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر