دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
19.9 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهاگپ‌و‌گفت با دکتر زهره افسرطلا، مدیرعامل شرکت دارو درمان سپهر/ شعار...

گپ‌و‌گفت با دکتر زهره افسرطلا، مدیرعامل شرکت دارو درمان سپهر/ شعار مجموعه ما، کیفیت برای زندگی است

گپ‌و‌گفت با دکتر زهره افسرطلا، مدیرعامل شرکت دارو درمان سپهر/

شعار مجموعه ما، کیفیت برای زندگی است

من قریب به ۲۰ سال است که در صنعت داروسازی فعالم؛ از سال ۱۳۹۹ به هلدینگ ویتان پیوستم؛ و الان عهده‌دار سمت مدیرعاملی شرکت «دارو درمان سپهر» هستم؛ که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ویتان (به‌سال تاسیس ۱۳۸۵) است.

ما در آن ابتدا، مکمل‌های برند را به‌طور اختصاصی با برند «ویتان» وارد می‌کردیم؛ چون نماینده انحصاری ویتان آمریکا و آلمان در ایران هستیم. اما بعدها…

بعد از تغییر سیاست‌های سازمان غذا‌و‌دارو که ما فقط باید تولید در داخل انجام دهیم، تکنولوژی را به ایران ترانسفر کردیم و اکنون محصولات فقط در ایران تولید می‌شود.

الان در سبدمان چیزی نزدیک به ۲۵ الی ۳۰ محصول داریم و حداقل ۱۰ محصول جدید هم تا ۶ ماه اول سال انشالله به بازار اضافه خواهد شد.

از معروف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات ما «گریپ میکسچر» است که همه افرادی که در منزل‌شان نوزاد داشتند یا دارند «گریپ میکسچر» ما را مصرف کرده و می‌کنند؛ هم‌چنین «کولیکز».

مکمل «ایمیوسنس» هم در دوران کرونا خیلی اقبال داشت و از واکسن شاید کارایی‌هایی بیشتر. برای این‌که محافظ و ارتقادهنده خیلی خوبی برای سیستم ایمنی بود و تحت لیسانس ویتان آمریکا بود.

هلدینگ ویتان کلا در چهار کشور آلمان، آمریکا، ایران، و هند کارخانه دارد که محصولات ما تحت‌ لیسانس است و مکمل‌های اختصاصی که الان داریم به سبد اضافه می‌کنیم: مکمل‌های اختصاصی برای دوران بارداری، و مکمل اختصاصی برای دیابت است.

چون ما انسولین‌ساز هم هستیم، داریم پکیج انسولین‌مان را هم کامل می‌کنیم و مکمل‌های اختصاصی کودکان، مادران باردار، مادران شیرده و پرفکت‌ها که برای پوست و مو است و مکمل‌های اختصاصی کودکان در حیطه‌ای گسترده‌ هستند.

تایتلِ برند ما، «کوآلیتی تو لایف» است و شعار ما کیفیت برای زندگی است. ما می‌کوشیم که محصولی را به دست هم‌وطن ایرانی برسانیم که کیفیتش همانند همان محصول خارجی باشد.

درست است که ما محصولات‌مان را قبلا وارد می‌کردیم و الان تولید می‌کنیم ولی هیچ تفاوتی در کیفیت محصولات‌مان ایجاد نشده و با کیفیت جهانی این برند، محصولات را عرضه می‌کنیم.

انشالله با راه‌اندازی کارخانه‌مان در استان البرز که بزرگ‌ترین زیرساخت خاورمیانه در زمینه تولید محصولات دارویی جامد خوراکی (OSD) است، بتوانیم نه‌تنها ظرفیت تولید در کشور را افزایش دهیم، بلکه صادرات‌مان را هم فعال‌تر و بیشتر کنیم. چون کارخانه‌ی ما ظرفیت‌هایی بسیار بالا دارد.

قبلا «ایمیوسنس» ما در دوران کرونا وارداتی بود ولی الان به‌عنوان جدیدترین محصول‌مان در کارخانه خودمان، تولید و بسته‌بندی می‌شود، هم‌چنین محصول پرفکت برای آقایان و خانم‌ها برای پوست و مو را آوردیم و محصول «دیابشور» و در حوزه دیابت، زنان، کودکان، بارداری، و پوست و مو انشالله تا ۶ ماهه دوم سال، محصولاتی جدید وارد مارکت دارویی کشور خواهیم کرد.

با توجه به شرایط بد اقتصادی و تحریم‌هایی که هستیم، من امیدوارم کارخانه‌هایی که دارند دست و پا می‌زنند و به حیات‌شان ادامه می‌دهند چه در زمینه اشتغال‌زایی و چه در زمینه محصول باکیفیت، همگی موفق باشند.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر