پنج‌شنبه 1 آذر 1403
11.7 C
Tehran

درج بهترین اخبار شرکت های حرفه ای و برند

مهم‌ترین چراغ راه ما، برای تصمیم‌گیری سودآوری بود/ ۳۰۰ درصد رشد صادراتی در ۷ ماهه امسال

مهم‌ترین چراغ راه ما، برای تصمیم‌گیری سودآوری بود/ ۳۰۰ درصد رشد صادراتی در ۷ ماهه امسال نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین (تیپیکو) روز سه‌شنبه ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در محل این شرکت برگزار شد. دکتر عقیل آرین‌نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) که به همراهی معاونان خود به نشست با همکاران رسانه‌ای آمده بودند، از خبرگزاری‌ها و سایت‌ها و کانال‌های تخصصی حوزه دارو تشکر کرد و ضمن ارائه گزارش عملکرد هلدینگ و شرکت‌های مجموعه، به سوال‌های همکاران رسانه هم پاسخ داد. مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) گفت: تی‌پی‌کو مجموعه‌ای قریب به ۲۳ شرکت دارد؛ هم در حوزه ماده اولیه...

مدیرعامل مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران/ لیزر بسیاری از هزینه‌های پزشکی را کم می‌کند

مدیرعامل مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران/ لیزر بسیاری از هزینه‌های پزشکی را کم می‌کند نشست خبری مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران با هدف تشریح آخرین دستاورد‌های حوزه لیزر و ارائه محصولات این مرکز در بخش تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم نمایشگاه بین‌المللی صنعت روز سه‌شنبه  ۸ آبان برگزار شد. سیف‌الله اسداللهی، مدیرعامل مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران گفت:  این مرکز از سال ۱۳۸۵ با هدف توسعه علوم و فنون لیزر با ۲۰ کارمند راه‌اندازی شد؛ این  یک اقدام هوشمندانه بود، زیرا یکی از شاخص‌های توسعه سرمایه‌گذاری در زمینه دانش است؛ تاکنون پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این صنعت...

با ما همیشه به روز خواهید بود

اخبار تخصصی شرکت های موفق دارویی

بهترین ها برند می شوند

برندسازی
استراتژی نام تجاری،[۷] برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

در حقیقت در برندسازی تلاش بر این است که مشخصه‌های برند را که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، به نحوی در ذهن مشتریان جایگذاری شود و بتواند جایگاه خوش حسی برایشان داشته باشد. به زبان دیگر می‌توان برندسازی را اینگونه تعریف کرد: «جایگاه ذهنی یک برند در ذهن مشتریان و بازار هدف آن کسب‌وکار.»

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ ،به فرآیند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی بیرونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار می‌گیرد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی در گذشته تنها با روش‌های آفلاینی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون انجام می‌شد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور این روش‌ها، این روزها روش‌های جایگزینی مانند سئو ابداع شده‌است که کسب و کارها می‌توانند با اجرای آن‌ها، شهرت بسیار خوبی در اینترنت کسب کنند.