دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
25.7 C
Tehran

درج بهترین اخبار شرکت های حرفه ای و برند

هدف فارمکس شناساندن صنعت ماده اولیه و موثره دارویی است

هدف فارمکس شناساندن صنعت ماده اولیه و موثره دارویی است مهندس سیدمحمدرضا موسوی، عضو هیأت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی در نشست خبری شورای هم‌اندیشی صنایع دارویی کشور با رویکرد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فارمکس ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: صنعت ماده اولیه چون در گذشته مهجور مانده بود و مجبور شدیم از ایران فارما جدا شویم. اکنون صنعت ماده اولیه دارو به جایگاهی رسیده که حاضر است دوباره با ایران فارما ادغام شود، به شرط این‌که تساوی رعایت شود. یکی از اهداف نمایشگاه فارمکس، شناساندن صنعت ماده اولیه دارویی به بازارهای هدف در خارج از کشور است. ✔️ششمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس ۲۰۲۴،...

تولید ۷۱ درصد مواد موثره دارویی در داخل

تولید ۷۱ درصد مواد موثره دارویی در داخل مهندس فرامرز اختراعی، رئیس هیأت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی در نشست خبری شورای هم‌اندیشی صنایع دارویی کشور با رویکرد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فارمکس ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: از جمله آرمان‌های انقلاب ما، نجات مردم از بند شرکت‌های فراملیتی بود. بعد از دوران دفاع مقدس، شاهد نفوذ شرکت‌های فراملیتی در بخش‌های مختلف و صنعت داروسازی کشور بودیم. اگر آمار ارز واردات دارو را بررسی کنیم، می‌بینیم که در دو سال اخیر ۱.۵ میلیارد دلار ارز بابت واردات دارو اختصاص یافته است. متأسفانه ۵۰ درصد کل ارزش بازار دارویی...

با ما همیشه به روز خواهید بود

اخبار تخصصی شرکت های موفق دارویی

بهترین ها برند می شوند

برندسازی
استراتژی نام تجاری،[۷] برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

در حقیقت در برندسازی تلاش بر این است که مشخصه‌های برند را که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، به نحوی در ذهن مشتریان جایگذاری شود و بتواند جایگاه خوش حسی برایشان داشته باشد. به زبان دیگر می‌توان برندسازی را اینگونه تعریف کرد: «جایگاه ذهنی یک برند در ذهن مشتریان و بازار هدف آن کسب‌وکار.»

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ ،به فرآیند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی بیرونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار می‌گیرد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی در گذشته تنها با روش‌های آفلاینی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون انجام می‌شد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور این روش‌ها، این روزها روش‌های جایگزینی مانند سئو ابداع شده‌است که کسب و کارها می‌توانند با اجرای آن‌ها، شهرت بسیار خوبی در اینترنت کسب کنند.