پنج‌شنبه 6 دی 1403
10.4 C
Tehran
Homeاخبار و رویدادهالزوم ثبت صحیح اطلاعات ترخیص، انبار مجازی و شناسه‌گذاری

لزوم ثبت صحیح اطلاعات ترخیص، انبار مجازی و شناسه‌گذاری

لزوم ثبت صحیح اطلاعات ترخیص، انبار مجازی و شناسه‌گذاری

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا‌و دارو‌ اعلام کرد:

به اطلاع تمامی شرکت‌های واردکننده تجهیزات پزشکی می‌رساند، با توجه به لزوم ثبت صحیح اطلاعات ترخیص، انبار مجازی و شناسه‌گذاری در سامانه‌های مربوطه، رعایت پنج نکته ضروری است:

*در ثبت اطلاعات ترخیص در سامانه TTAC بخصوص کد IRC ، تاریخ انقضا، تعداد کالا و قیمت واحد و .. دقت لازم انجام شود. موارد فوق‌الذکر مبنای داده موجود در انبار مجازی، شناسه‌گذاری و قیمت‌گذاری است و در صورت وجود هرگونه مغایرت امکان رفع آن فرایند زمان‌بر و در برخی موارد غیرممکن می‌شود.

*در صورت نیاز به حذف یا ویرایش اظهارنامه گمرکی و بارگذاری مجدد آن، به جهت جلوگیری از مغایرت اطلاعات، حتما پیش از حذف، مراتب از طریق مکاتبه رسمی به اطلاع این اداره کل رسانده شود، قابل ذکر است پیش از حل مشکل از ثبت فاکتور فروش در انبار مجازی خودداری نمایید.

*در صورت وجود استعلام اصالت از طریق بیمه برای کالا، امکان اصلاح کل کالاهای موجود در کوتاژ مربوطه وجود ندارد.

*در صورت ثبت فاکتور فروش در انبار مجازی، امکان اصلاح کلیه کالاهای موجود در کوتاژ مربوطه وجود ندارد.

*در صورت مغایرت داده‌های باقی‌مانده انبار، اعم از تعداد کالا در IRC و سری ساخت در انبار مجازی، می‌بایست که کالاهای مرجوع شده از سوی دریافت‌کننده مرجوعی تایید شود تا امکان اصلاح فراهم شود.

توجه:

✔️لازم به ذکر است شرکت‌ها مهلت دارند تا تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ نسبت به اصلاح موارد مغایر ذکر شده اقدام نمایند، پس از مهلت یاد شده هر گونه ویرایش منوط به طرح موضوع در کمیته توزیع و اصالت امکان‌پذیر است.

✔️در صورت وجود مغایرت در اظهار فاکتور و یا عدم اظهار در انبار مجازی ، ارائه خدمت رفع تعهدات ارزی امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

محبوب ترین

نظرات اخیر