تشریح عملکرد خدمت سازمان غذاودارو در۱۴۰۳| اختصاص بیشترین حجم مراجعات به اداره کل تجهیزات پزشکی
مسئول میز خدمت سازمان غذاودارو گفت: گزارش عملکرد سال ۱۴۰۳ میز خدمت سازمان غذاودارو نشان میدهد که میزان مراجعات حضوری و غیرحضوری به این بخش در سال جاری افزایش یافته و روند پاسخگویی نیز بهبود پیدا کرده است.
مهندس علیرضا انصاری با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی در این نهاد افزود: در این بازه زمانی،
اداره کل تجهیزات پزشکی با ثبت بیش از ۶۹ هزار مراجعه، بیشترین حجم مراجعات را به خود اختصاص داده است.
پس از آن، اداره کل دارو با ۳۴ هزار
و اداره کل غذا با ۱۷ هزار و ۸۲۴ مراجعه در رتبههای بعدی قرار دارند.
اداره کل مکمل با ۹۳۵۹
دفتر فناوری با ۸۴۵۹
داروهای تکنسخهای با ۵۷۹۴
اداره کل بازرسی با ۳۲۵۸
و اداره کل آرایشی با ۲۸۸۵ مراجعه، سایر بخشهای پرتردد سازمان در این مدت بودهاند.
افزایش استفاده از سامانههای غیرحضوری و ثبت تیکت، نشاندهنده تمایل ذینفعان به بهرهگیری از خدمات دیجیتال است. این روند موجب کاهش مراجعه فیزیکی و تسریع در فرآیند رسیدگی به درخواستها شده است.
وی با اشاره به ضرورت تقویت زیرساختهای الکترونیکی در برخی ادارات کل نیز تصریح کرد: با وجود پیشرفتهای انجامشده، نیاز به ارتقای سطح خدمات غیرحضوری در بخشهایی مانند غذا همچنان احساس میشود. تمرکز بر بهینهسازی فرآیندها و تکمیل پاسخگویی به تیکتهای ثبتشده میتواند موجب افزایش رضایتمندی مراجعان و کاهش مراجعات حضوری شود./ایفدانا
انتهای پیام