پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
19.8 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهاخواص سرکه سیب برای مردان

خواص سرکه سیب برای مردان

خواص سرکه سیب برای مردان

سرکه سیب نوعی سرکه است که در چند سال اخیر به‌دلیل خواص فراوان آن مورد توجه زیادی قرار گرفته است. بسیاری از نویسندگان و افراد ذی‌نفوذ ادعا می‌کنند که سرکه سیب فواید زیادی برای مردان (و زنان) دارد؛ از کاهش وزن گرفته تا درمان اختلال نعوظ، و …

سرکه یک مایع تخمیر شده است که شامل آب، اسید استیک، مقادیر کمی ویتامین، مواد معدنی، و سایر ترکیبات شیمیایی طبیعی است. به گفته محققان دانشگاه هاروارد تی.اچ. دانشکده بهداشت عمومی چان، بیش از ۷ هزار سال است که از سرکه به‌عنوان نگهدارنده، برخی داروها، و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود.

گرچه سرکه سیب مزایای بالقوه زیادی برای سلامتی دارد ولی هرگز نباید از آن به‌عنوان جایگزین دارو استفاده شود.

فواید سرکه سیب:

*مفید برای کاهش وزن. مصرف دو قاشق غذاخوری در هنگام صرف ناهار یا شام

*مدیریت قند خون. مصرف منظم و طولانی‌مدت سرکه سیب ممکن است بر سطح گلوکز خون تأثیر مثبت بگذارد

*کاهش کلسترول

*کنترل فشار خون

*از بین‌بردن باکتری‌های مضر در بدن

*بهبود سلامت پوست

حدود ۳۰ میلیون مرد آمریکایی دچار اختلال نعوظ هستند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد که سرکه سیب می‌تواند موجب بهبود برخی بیماری‌هایی شود که باعث اختلال نعوظ می‌شوند از جمله چاقی و کلسترول بالا.

برای بهترین نتیجه می‌توانید سرکه سیب را به رژیم غذایی خود در مواد غذایی‌ای که به افزایش جریان خون معروف هستند مانند انواع توت‌ها، ماهی‌های چرب، و گردو اضافه کنید. فراموش نشود که سرکه سیب را نباید به تنهایی مثل یک پیک نوشیدنی مصرف کرد زیرا در این‌صورت سبب فرسایش مینای دندان و ناراحتی معده می‌شود.

دکتر کالی کاسپرسون، متخصص اورولوژی در مرکز پزشکی Pacific Northwest Urology در بلینگهام می‌گوید:

هیچ مطالعه تصادفی، یا شناخته شده‌ای در مورد این‌که چگونه سرکه سیب می‌تواند بر نعوظ تأثیر بگذارد وجود ندارد. بسیاری از درمان‌های طبیعی مؤثر نیز برای درمان اختلال نعوظ وجود دارد؛ از جمله اجتناب از مصرف الکل، ورزش بیشتر، و خواب بهتر. زیرا سلامت جنسی به‌شدت تحت تأثیر سلامت کلی بدن است.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

ارسال نظر

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر