دوشنبه 26 شهریور 1403
24.9 C
Tehran
خانهبرندینگسه نشان ملی اقتصاد مقاومتی در دستان مدیران شرکت‌های گروه دارویی تأمین

سه نشان ملی اقتصاد مقاومتی در دستان مدیران شرکت‌های گروه دارویی تأمین

سه نشان ملی اقتصاد مقاومتی در دستان مدیران شرکت‌های گروه دارویی تأمین

روابط عمومی شرکت داروسازی زهراوی از اعطای «نشان ملی اقتصاد مقاومتی» به دکتر فرهاد کیافر، مدیرعامل شرکت داروسازی زهراوی خبر داد.

نخستین دوره اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی بسیج کارگران و کارخانجات سپاه عاشورا طبق ارزیابی‌های انجام‌شده بین ۱۰۰ شرکت بزرگ در سطح استان در فاز اول و ارزیابی نهایی از بین ۳۳ شرکت در فاز دوم برگزار شد. دکتر فرهاد کیافر، مدیرعامل زهراوی به پاسداشت تلاش و همت پرسنل و مدیریت جهادی موفق به دریافت لوح و تندیس نشان ملی اقتصاد مقاومتی شد.

این نشان در مراسمی که مربوط به یاد و نگه‌داشت خاطره ۴۰۰ شهید والامقام جامعه کارگری استان آذربایجان‌شرقی و در محل سالن اجتماعات زهراوی برگزار می‌شد، نخست به دکتر فرهاد کیافر اعطا شد.

دکتر کیافر هم‌چنین به نمایندگی از مدیران عامل کارخانه‌های استان سخنرانی کرد و استمداد از روح معنوی شهدای گرانقدر کارگر را؛ که برای افتخار و سربلندی ایران عزیز جان خود را تقدیم کردند؛ راهی برای نجات و برون‌رفت از معضلات برشمرد و گفت این نشان را به‌نمایندگی از همکارانم در زهراوی دریافت می‌کنم.

سردار فرماندهی لشگر همیشه پیروز عاشورا، فرماندهان بالارتبه لشگر، یگان‌های نظامی، کارگری، بسیج، فرماندار تبریز، جانشین فرماندهی یگان‌های ویژه استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کل سازمان صمت، مدیران عامل شرکت‌های مس سنگون، موتوژن، پالایشگاه تبریز، تراکتورسازی، پمپ ایران، داروسازی دانا و… از جمله‌حاضران این مراسم بود.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

ارسال نظر

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر