پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
19.8 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهامدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش معارفه شد

مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش معارفه شد

مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش چهارشنبه هفتم تیر ۱۴۰۲ به ریاست دکتر نکوئی‌نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین در شرکت توزیع داروپخش برگزار شد و از زحمات و خدمات شایسته دکتر محمدرضا مرادی قدردانی، و علی مقدسی‌راد در سمت مدیر‌عامل جدید شرکت معرفی شد.

دکتر مرادی از اسفند سال ۱۳۹۷ در شرکت توزیع داروپخش سکان مدیر‌عاملی را برعهده گرفت و در طی این سال‌ها بارها توانست اهداف فروش شرکت را محقق سازد و در رتبه اول پخش داروی کشور قرار گیرد.

علی مقدسی‌راد هم که به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش معرفی شد، در سال ١٣٩٨ از شرکت داروسازی اکسیر به توزیع داروپخش آمد و در سمت معاون مالی و پشتیبانی و عضو هیئت مدیره این شرکت فعالیت‌های خود را آغاز کرد و عملکردی درخشان را در کارنامه خود داشت.

مقدسی‌راد در اسفند ماه ۱۴۰۰ مدیرعامل پخش هجرت شد و آن‌جا هم عملکردی قابل توجه داشت و در کسب سهم بازار رشد مناسبی را برای هجرت به‌دست آورد.

دکتر نکوئی‌نیا گفت:

دکتر مرادی را فردی توانمند در بخش توزیع و پخش می‌دانم و امیدوارم در مأموریت بعدی خود، باز هم مجموعه‌ای دیگر را احیا کنند.

وی از خدمات مقدسی‌راد هم در پخش هجرت به‌نیکی یاد کرد و گفت:

انشالله که در شرکت توزیع داروپخش هم شاهد موفقیت‌های شما خواهیم بود.

وی هدف شرکت‌های توزیع در مجموعه تی‌پی‌کو را همراهی و همدلی برای بازگرداندن منافع و کسب سهم بازار واقعی عنوان کرد و افزود:

مشکل عمده ما مطالبات انباشته شده است و هزینه آن را شرکت‌های تولید‌کننده پرداخت می‌کنند و شرکت‌های خصوصی در این رقابت برنده هستند و این بازار دارویی برای حدود ۶۶ شرکت پخش جالب بوده و برخی از شرکت‌ها با میل و رغبت وارد این بازار می‌شوند چراکه مشکلات شرکت‌های ما را ندارند. وی یکی از راهکارهای مهم کنونی را دانش تولید دارو عنوان کرد.

مقدسی راد نیز تغییر نگرش و هدف‌گذاری جهت فروش با کیفیت و پیاده‌سازی تفکرات سیستمی و چابک‌سازی را از اهداف خود برشمرده و‌ برند شرکت توزیع داروپخش و‌ نیروی انسانی کارآمد در این شرکت را متمایز دانسته و عنوان کرد:

در سایه همدلی و همراهی و با تمرکز و تعهدی مثال زدنی شاهد رشد و تعالی شرکت توزیع داروپخش خواهیم بود.

✔️اخبار شرکت توزیع داروپخش را از کانال های زیر دنبال کنید:

# روبیکا-روبینو-سایت# 👇

📱rubika.ir/ertebatat_toziedaroupakhsh

📱rubika.ir/Ertebatat_tozidaroupakhsh

💻  www.ondpline.com

✍نظرات و پیشنهادات تون رو برامون در قسمت کامنت (دیدگاه) بنویسید.👇

📱rubika.ir/ertebatat_toziedaroupakhsh

انتهای پیام

 

 

مقالات مرتبط

ارسال نظر

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر