پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
26.7 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهاآمارنامه تجهیزات پزشکی برای دومین سال منتشر شد

آمارنامه تجهیزات پزشکی برای دومین سال منتشر شد

آمارنامه تجهیزات پزشکی برای دومین سال منتشر شد

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا‌و‌دارو از انتشار آمارنامه تجهیزات پزشکی برای دومین سال پی‌در‌پی خبر داد و گفت:

اطلاعات موجود در آمارنامه تجهیزات پزشکی فصل جدیدی برای فعالان و ذی‌نفعان این حوزه تلقی می‌شود و افرادی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری و فعالیت در این حوزه هستند می‌توانند با دسترسی به اطلاعات آن، راه هموارتری را طی کنند.

اسحاق عامری سیاهوئی افزود: دسترسی به آمار رسمی تجهیزات پزشکی به تحقق شعار سال در راستای «جهش تولید با مشارکت مردم» کمک می‌کند. انتشار این اطلاعات در دومین سال پیاپی به‌منظور شفافیت و تحقق ایجاد اتاق شیشه‌ای در حوزه تجهیزات پزشکی بوده است.

آمارنامه دارویی نقشه راهی برای برنامه‌ریزی و تامین اقلام مورد نیاز این حوزه توسط ذینفعان بوده و علاوه بر اطلاعات آمارنامه سال ۱۴۰۱ ، دارای اطلاعاتی از جمله «نوع تامین ارز» برای اقلام مختلف است؛ براین اساس میزان نیاز ارزی کشور به انواع ارز ترجیحی (۴۲۰۰ تومانی و ۲۸۵۰۰ تومانی) و ارز غیرترجیحی (ارز تالار دوم) به تفکیک اقلام مشخص می‌شود.

آمارنامه تجهیزات پزشکی سال ۱۴۰۲ از طریق پنجره شفافیت سازمان غذا‌و‌دارو (publicbi.fda.gov.ir) و به‌صورت مستقیم با نام کاربری عمومی (Publicuser) و رمز عبور (Public@۱۲۳۴۵) در دسترس است.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

ارسال نظر

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر