پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
26.7 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهامجمع عمومی شرکت کلرپارس برای هر سهم سود ۵۱۵۶ ریالی تقسیم کرد

مجمع عمومی شرکت کلرپارس برای هر سهم سود ۵۱۵۶ ریالی تقسیم کرد

مجمع عمومی شرکت کلرپارس برای هر سهم سود ۵۱۵۶ ریالی تقسیم کرد

مجمع عمومی شرکت کلرپارس (از گروه دارویی تامین) روز گذشته در تبریز برگزار شد و برای هر سهم مبلغ ۵۱۵۶ ریال سود نقدی اختصاص داد.

مجمع عمومی شرکت کلرپارس تبریز روز گذشته ۳خرداد ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۸۰ درصد از صاحبان سهام در محل این شرکت برگزار و مقرر شد برای هر سهم مبلغ ۵۱۵۶ ریال سود نقدی اختصاص یابد.

ریاست مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کلرپارس را دکتر منصور نکوئی‌نیا، مدیرعامل تی‌پی‌کو برعهده داشت؛ دکتر مهرداد شیرازی و دکتر زعیمی، ناظران و دکتر ابوالفضل باباپور به‌عنوان دبیر، حضور داشتند.

در آغاز مجمع، سهامداران خرد درخصوص برخی از بندهای حسابرسی شده صورت‌های مالی سوالاتی را مطرح کردند، که باباپور، مدیرعامل به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

قبل از پایان جلسه، جمعی از سهامداران که در مجمع حضور داشتند، در حرکتی نمادین و به‌جهت اعلام خرسندی از کادر اجرایی شرکت کلرپارس با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل، دکتر ابوالفضل باباپور و تعدادی از مدیران مجموعه؛ مهندس فرهاد ترکمن (مالی)، مهندس بشیری (تولید)، مهندس پاشاییان (فروش) و مهندس احد حسین‌زاده (منابع انسانی و روابط‌عمومی) به نیابت از تمامی پرسنل و همکاران این شرکت قدردانی کردند.

دکتر نکوئی‌نیا نیز تکالیف مجمع را قرائت و صورت‌های مالی توسط اکثریت سهامداران تصویب شد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

ارسال نظر

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر