جمعه 30 شهریور 1403
27.8 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهاایستادن در کنار بزرگان صنعت تولید دارویی کشور هرگز اتفاقی نیست

ایستادن در کنار بزرگان صنعت تولید دارویی کشور هرگز اتفاقی نیست

۳۱-ایستادن در کنار بزرگان صنعت تولید دارویی کشور هرگز اتفاقی نیست/

بیش از ۱۰ سال تلاش کردیم

یادداشت مهندس حمیدرضا افشاری، مدیرعامل شرکت مایان گستر شیمی دی در خصوص حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس خاورمیانه و راهی که او می‌گوید؛ با عمر و جان طی شده است:

ما ده سال است که در این صنعت نفس می‌کشیم و هستیم و در کنار بزرگان ایستاده‌ایم.

ده سال ایستادن

مجموعه «مایان گستر شیمی دی» مفتخر است با بيش از یک دهه فعاليت در زمينه‌های مختلف آزمايشگاهی و صنعتی، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به دانشگاهيان، مراكز آموزشی پژوهشی و  تحقيقاتی، صنایع (داروسازی، غذایی، آرایشی، بهداشتی، نفت و پتروشیمی، سیمان) و آزمایشگاه‌های همکار مرجع (استاندارد و غذا و دارو) اعلام دارد.

این شرکت با بهره‌مندی از متخصصان بازرگانی، شیمی و بیولوژی از طریق واردات مستقیم و بدون واسطه کالا، جهت ارائه خدمات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، نهایت تلاش خود را به‌کار گرفته، تا بخشی از کالاها موجود (استوک) و بخشی را هم به‌صورت ثبت سفارش واردات انجام دهد.

ما در نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی فارمکس یک پل ارتباطی قوی میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این حوزه هستیم تا به بهترین نحو، ارتباط و شناخت را در محیطی تخصصی فراهم کنیم.

این موضوع برای «مایان گستر شیمی دی» آن‌قدر حائز اهمیت و ملموس بوده است که برای چندمین سال متوالی به‌عنوان اسپانسر استراتژیک در سطح یک نمایشگاه بین‌المللی شرکت کرده‌ایم و امیدواریم این دوره از نمایشگاه هم مثل سالهای قبل باعث پیشرفت و شناخت بازارهای جدید برای همه شرکت‌کنندگان شود.

ایستادن در کنار بزرگان صنعت تولید دارویی کشور اتفاقی نیست،  راهی‌ست که برای آن بیش از ۱۰ سال تلاش کردیم.

🪴حمیدرضا افشاری، مدیرعامل.

فارمکس از ۳۱ مرداد تا سوم شهریور ۱۴۰۲ در محیط نمایشگاهی مجتمع تجاری ایران‌مال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

مقالات مرتبط

ارسال نظر

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر