جمعه 27 مهر 1403
27.8 C
Tehran
خانهدسته‌بندی نشده۷ بهترین پودر پروتئین برای زنان در سال ۲۰۲۲

۷ بهترین پودر پروتئین برای زنان در سال ۲۰۲۲

۷ بهترین پودر پروتئین برای زنان در سال ۲۰۲۲

آیا می‌دانید پروتئین در هر سلول بدن وجود دارد! این ماده مغذی برای ساخت، حفظ و حتی ترمیم عضله حیاتی است. پروتئین هم‌چنین در حمایت از آنزیم‌ها و هورمون‌ها برای حفظ صحیح عملکرد بدن نقش دارد. مصرف مواد طبیعی برای افزایش میزان پروتئین در بدن (به‌ویژه تخم‌مرغ، غذاهای دریایی، گوشت گاو، مرغ، حبوبات، دانه‌ها، آجیل، و محصولات لبنی) همواره به‌عنوان یک استاندارد طلایی محسوب می‌شوند.

در حالی‌که اکثر مردم نیازی به مصرف پروتئین ندارند، اما برخی افراد پرتکاپو ممکن است تشخیص دهند که این پودر می‌تواند در کنار یک رژیم غذایی متعادل به افزایش حجم عضلات زنانه‌شان کمک کند. هنگام تعیین نیازهای پروتئینی خود و انتخاب پودر پروتئین می‌توانید از میزان پروتئین توصیه‌شده برای افراد سالم پیروی کنید که ۰.۸ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز یا حدود ۱۰ تا ۳۵ درصد از کالری روزانه شما است.

پروتئین‌های ایده‌آل برای تقویت عضلات زنانه

۱-Whey Protein Isolate, Vanilla Flavored

۲-Pea Protein Unflavored Protein Powder

۳-Essential Protein

۴-Sport, Certified Grass Fed Whey

۵-Grass-Fed Whey Protein Isolate, Unflavored

۶-Organic Hemp Protein Powder

۷-Original Collagen Peptides Powder

اگر به دلایل پزشکی پروتئین یا هر دارویی مصرف می‌کنید همیشه بهتر است قبل از شروع رژیم مکمل با پزشک مشورت کنید. فراموش نشود که مکمل‌های غذایی برای پر کردن شکاف‌های موجود در رژیم غذایی استفاده می‌شوند و نباید جایگزین غذا شوند.

با توجه به این‌که پودرهای پروتئین به‌عنوان یک مکمل غذایی در نظر گرفته می‌شوند، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید نمی‌شوند؛ به‌همین دلیل ارزیابی بررسی کارشناسان از نظر درجه خلوص و ایمنی پروتئین‌های یاد شده بر مبنای تأیید آزمایشگاه‌های معتبر است.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

ارسال نظر

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر