اپلیکیشن NHS در آستانه تبدیل شدن به درگاه اصلی نوبتدهی، غربالگری و دریافت نتایج آزمایشها
اپلیکیشن سرویس سلامت همگانی بریتانیا (NHS) قرار است به ابزار اصلی ارتباط با بیماران تبدیل شود و نوبتهای پزشکی، دعوتنامههای غربالگری و نتایج آزمایشها را مستقیماً به تلفن همراه کاربران ارسال کند.
وزارت بهداشت بریتانیا با هدف صرفهجویی ۲۰۰ میلیون پوندی در هزینههای نظام سلامت ملی در سه سال آینده، سرمایهگذاری بزرگی را برای ارتقای این اپلیکیشن آغاز کرده است.
این طرح برای کاهش اتکای NHS به خدمات پستی سنتی طراحی شده و میتواند از ارسال سالانه ۵۰ میلیون نامه جلوگیری کند.
با این سرمایهگذاری ۵۰ میلیون پوندی، امسال امکان ارسال ۲۷۰ میلیون پیام از طریق اپلیکیشن NHS فراهم میشود که ۷۰ میلیون پیام بیشتر از سال گذشته است.
انتهای پیام
انتشار این مطلب با ذکر منبع «دنیای سلامت و دارو» بلامانع است.