شنبه 6 مرداد 1403
35.4 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهاآمادگی حداکثری مراکز درمانی برای ارائه خدمت در تعطیلات نوروز

آمادگی حداکثری مراکز درمانی برای ارائه خدمت در تعطیلات نوروز

آمادگی حداکثری مراکز درمانی برای ارائه خدمت در تعطیلات نوروز

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزات بهداشت با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲، از آمادگی حداکثری مراکز درمانی در ایام نوروز خبر داد و گفت:

 با توجه به نزدیک‌شدن تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲، تمامی واحدهای ارائه‌‌دهنده خدمات بهداشتی و درمانی اعم از اورژانس‌های پیش بیمارستانی، درمانگاه‌ها، پاراکلینیک‌ها و بیمارستان‌ها با رویکرد ارائه خدمات به‌موقع، باکیفیت و ایمن و افزایش رضایت‌مندی شهروندان و مسافران عزیز در سال جدید، آمادگی کامل دارند.

دکتر حسن واعظی افزود: همچنین در تعطیلات پایان سال و نوروز همه مراکز اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی، اتاق‌های عمل، بخش‌های مراقبت ویژه، بخش‌های دیالیز و دیگر بخش‌ها به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌شود. با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر کمبودی در زمینه ملزومات پزشکی و داروهای اساسی و مورد نیاز بیمارستان‌ها وجود ندارد.

خوشبختانه با تأمین نسبی منابع، حق‌الزحمه مقیمی و ماندگاری پزشکان متخصص و پزشکان عمومی بخش اورژانس بیمارستان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر