جمعه 5 مرداد 1403
38.9 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهااستقبال از حضور داروسازان بالینی در مراکز درمانی

استقبال از حضور داروسازان بالینی در مراکز درمانی

استقبال از حضور داروسازان بالینی در مراکز درمانی

رئیس سازمان غذا و دارو در نشست جمعی از نخبگان با وزیر بهداشت با تاکید بر نیاز مراکز درمانی به خدمات داروسازان بالینی گفت:

حضور داروسازان بالینی در بیمارستان‌ها باعث کاهش هزینه‌ها و اقتصادی‌شدن درمان می‌شود و از حضور بیشتر آن‌ها در مراکز درمانی استقبال می‌کنیم.

دکتر سید حیدر محمدی افزود: مرجع تقویت صادرات در کشور، سازمان توسعه تجارت است. سازمان غذا و دارو برای تقویت صادرات شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی به‌ویژه دانش بنیان‌ها، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد و مسیر سبز را برای تقویت صادرات ایجاد کرده‌ایم.

توسعه صادرات محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی نیازمند تولید بیشتر از سوی شرکت‌ها است. در حوزه صنایع غذایی وضعیت صادرات بسیار خوب است و سالانه چندین میلیون دلار صادرات محصولات غذایی داریم اما صادرات دارو و تجهیزات پزشکی به‌میزان کافی نیست که امیدواریم تقویت شود.

بنیاد ملی نخبگان اخیرا ۱۰۵ نفر از نخبگان را به سازمان غذا و دارو معرفی کرد و نخبگان می‌توانند با استفاده از ظرفیت بنیاد ملی نخبگان، بدون آزمون استخدامی و با مصاحبه سازمان غذا و دارو، مستقیما جذب این سازمان شوند و اگر قصد فعالیت به‌عنوان کارآفرین داشته باشند نیز می‌توانند از ظرفیت شتابدهنده‌ها، صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و هم‌چنین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری استفاده کنند.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر