شنبه 6 مرداد 1403
32 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهاافتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار

افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار

افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار

دکتر بهرام عین‌اللهی در مراسم افتتاحیه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی شهریار گفت:

یکی از برنامه‌های ما این است که کمربند جنوبی تهران را از نظر درمانی تکمیل کنیم. بیمارستان شهریار بیمارستانی جامع است که تمامی درمان‌های لازم در آن ارائه می‌شود.

بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی (ره) شهریار به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم حوزه سلامت در استان تهران که با گذشت ۳۴ سال از کلنگ‌زنی به دلایل مختلف با پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی نیمه‌کاره مانده بود به بهره‌برداری رسید.

این بیمارستان شامل، ۴۲ تخت بستری اورژانس، دو بخش با ۲۶ تخت بستری زنان و زایمان (جمعاً ۵۲ تخت بستری)، ۲۶ تخت بخش اطفال، سه بخش با ۲۶ تخت بستری جراحی (جمعاً ۷۸ تخت بستری)، ۱۰ تخت مراقبت‌های ویژه نوزادان، ۲۳ تخت مراقبت‌های ویژه، ۱۹ تخت مراقبت‌های ویژه قلبی، ۱۸ تخت دیالیز، ۱۰ تخت مراقبت‌های ویژه اطفال، ۱۰ اتاق عمل، دو بخش داخلی با مجموع ۵۲ تخت بستری، ۸ تخت LDR، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی، بخش تصویربرداری، بخش آنژیوگرافی و بخش پزشکی هسته‌ای در ۴ طبقه است.

در روزهای آغازین سال ۱۴۰۱، و در سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران؛ آیت‌الله رئیسی در بازدید از این بیمارستان دستور پیگیری و حل فوری مشکلات این پروژه را صادر کرد. با پیگیری‌های انجام‌شده مشکلات موجود رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی آن به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر