شنبه 6 مرداد 1403
35.4 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهارویداد «فرانسه را انتخاب کنید» و ۳ سرمایه‌گذاری

رویداد «فرانسه را انتخاب کنید» و ۳ سرمایه‌گذاری

رویداد «فرانسه را انتخاب کنید» و ۳ سرمایه‌گذاری

شرکت‌های فایزر و آسترازنکا روز یکشنبه پیش از آغاز اجلاس اقتصادی سالانه «فرانسه را انتخاب کنید» از سرمایه‌گذاری‌های جدیدی در فرانسه به ارزش مجموعا ۱ میلیارد دلار خبر دادند.

فایزر ۵۰۰ میلیون یورو (۵۳۸.۵ میلیون دلار) برای تقویتِ کار تحقیق و توسعه خود، و آسترازنکا ۳۸۸ میلیون دلار برای سایت خود در دانکرک در فرانسه سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

وعده‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های نام‌برده در حالی صورت گرفت که امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه آماده بود تا در روز دوشنبه رویداد سالانه «فرانسه را انتخاب کنید» را با هدف جلب‌نظر بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاران بزرگ خارجی آغاز کند. مکرون قصد دارد نقش پاریس را به‌عنوان یک پایتخت تجاری اروپایی برجسته کند، هرچند که به‌طور مرسوم در مقیاس جهانی عقب‌تر از نیویورک و لندن است.

هم‌چنین شرکت سانوفی روز دوشنبه اعلام کرد که بیش از ۱ میلیارد یورو (۱.۱ میلیارد دلار) برای ساخت داروها و ظرفیت‌های جدید تولید واکسن در ۳ سایت فرانسویِ خود در فرانسه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

این خبر در آستانه رویداد «فرانسه را انتخاب کنید» منتشر شد؛ اجلاس اقتصادی سالانه‌ای که هدف آن جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی در فرانسه است.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر