شنبه 6 مرداد 1403
35.4 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهاوزارت بهداشت در تولید علم و فناوری روی انستیتو پاستور حساب باز...

وزارت بهداشت در تولید علم و فناوری روی انستیتو پاستور حساب باز کرده است

وزارت بهداشت در تولید علم و فناوری روی انستیتو پاستور حساب باز کرده است

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با بیان این‌که وزارت بهداشت در تولید علم و فناوری روی انستیتو پاستور حساب باز کرده است گفت:

از این پس باید هر دانشگاه علوم پزشکی که دارای دانشی است که قابلیت تجاری‌سازی دارد، جهت انجام فرآیند تولید به پاستور مراجعه کند. معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نیز متعهد می‌شود و آمادگی کامل دارد تا از تمام طرح‌های کاربردی محصول محور حمایت کند.

دکتر یونس پناهی افزود: شیوع بیماری کووید۱۹ نمونه‌ای از این فعالیت‌های جهادی است و همین مسئله موجب شده نقش پاستور در وزارت بهداشت به‌عنوان یک بازوی اجرایی دارای اهمیت فراوان باشد. درست است که امسال نگاه فناوری بر سلامت حاکم است ولی بر مرجعیت علمی و تولید علم نیز تأکید فراوانی هست.

 انتظار می‌رود انستیتو پاستور طبق اهداف تعیین شده در اسناد بالادستی و بر مبنای ماموریت‌مداری در جهت نیل به اهداف کلان کشور برای تولید محصول، کارآفرینی و ثروت آفرینی حرکت کند. طبق تایید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام حمایت‌های معاونت تحقیقات و فناوری بر مبنای این آمار ارائه خواهد شد و پژوهش مسئله محور و پاسخگو که نیاز جامعه را رفع کند در بالاترین سطح حمایت‌ها قرار خواهد گرفت.

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر