شنبه 6 مرداد 1403
30.4 C
Tehran
خانهاخبار و رویدادهاکلرپارس و ثبت ۲ رکورد موفقیت‌آمیز دیگر

کلرپارس و ثبت ۲ رکورد موفقیت‌آمیز دیگر

کلرپارس و ثبت ۲ رکورد موفقیت‌آمیز دیگر

روزنامه دنیای اقتصاد، در شماره روز ۱۲ دی ۱۴۰۱ خود گزارشی جدید از شرکت کلرپارس انتشار داد.

بهانه این گزارش، بازدید “صابر پرنیان”، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از این مجموعه صنعتی بود.

او گفت: ثبت یک عملکرد موفقیت‌آمیز دارای اهمیت است اما انعکاس آن نیز اهمیتی شایان توجه دارد و باید در این خصوص نیز برنامه‌ریزی کرد.

صادرات ۶۶۰ هزار دلاری و همچنین فروش ۸۹ میلیارد تومانی کلرپارس در آذرماه ۱۴۰۱ نشان‌دهنده عزم راسخ مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه در راستای پیشرفت و توسعه کشور است.

کلرپارس توانسته است به رکورد تولید روزانه ۴۷ هزار تن محصول منحصر بفرد آب اکسیژنه دست پیدا کند، که تولید این محصول در این مقیاس نشان می‌دهد که این شرکت نه‌تنها در کشور، بلکه در منطقه و جهان نیز جایگاهی ویژه دارد.

در حال حاضر ۲ هزار و ۶۶۰ پروژه صنعتی در آذربایجان شرقی در حال اجراست که از این تعداد ۱۸۷ عدد جزو پروژه‌های بزرگ محسوب می‌شوند.

✔️حرف‌های مدیرعامل:

مهندس ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلرپارس هم در گزارشی از عملکرد این شرکت، به کسب رتبه دوم صادرات بین شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی تأمین در ماه گذشته اشاره کرد و افزود:

کسب این موفقیت بدون کمک همکاران و کارکنان گرامی شرکت کلرپارس میسر نبود.

اضافه کنم که ما با تلاش شبانه‌روزی این کارکنان و متخصصان موفق شدیم در شرایط تحریمی، برخی از قطعات را در داخل کشور بومی‌سازی کنیم و در این زمینه به خودکفائی برسیم.

مدیرعامل شرکت کلرپارس در این جلسه به سود خالص دوره سنتی به ۸ ماهه شرکت بالغ بر مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت:

خوشبختانه توانستیم در این مدت به جهش سود ۱۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست پیدا کنیم.

✔️مطالب مدیر اداری و مدیر روابط عمومی:

هم‌چنین احد حسین‌زاده، مدیر اداری روابط عمومی و فرمانده پایگاه بسیج شرکت کلرپارس نیز در این جلسه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خصوصا شهدای جامعه کارگری به بیان خصوصیات بارز سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به‌عنوان قهرمان ملی و بین‌المللی پرداخت و گفت:

اگر ما امروز می‌توانیم در سایه امنیت به تولید بپردازیم و به موفقیت‌ها و حدنصاب‌های بالاتری در عرصه تولید دست پیدا کنیم از برکت مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های این شهید بزگوار و همرزمان اوست.

✔️درباره کلرپارس:

کلرپارس که در تأمین مواد شیمیایی گندزدا و ضدعفونی‌کننده (کلر، مشتقات آن و آب اکسیژنه) فعال است، در سال ۱۳۶۶ توسط وزارت نیرو، برای تامین کلر شرکت‌های آب و فاضلاب در شهر تبریز به ثبت رسیده و در نیمه دوم سال ١٣٧٧ به بهره‌برداری رسید.

این شرکت که هم‌اکنون از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) است، با استفاده از آخرین تکنولوژی دوستدار محیط زیست (تکنولوژی ممبرانی) در تولید کلر و سود سوزآور، باعث شده تولیدات شرکت عاری از هرگونه ناخالصی جیوه شده و به‌عنوان یک شرکت دوستدار محیط زیست مطرح شود که این مزیتی بسیار ارزشمند برای محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت محصولات تولیدی خود از قبیل (سود پرک و مایع، آب اکسیژنه، پارافین کلره، کلر مایع، اسید کلریدریک، کلروفریک، آب ژاول و هیدروژن) را به ۱۵ کشور جهان صادر کرده و کارنامه‌ای موفق در زمینه شفافیت مالی، اجرای برنامه‌های توسعه و رعایت دستورالعمل‌های ایمنی دارد و بارها مورد تقدیر قرار گرفته است.

عملکرد کلرپارس و موفقیت‌های فراوانی که در سال‌های اخیر به‌دست آورده، در شهریور ماه سال جاری نیز ادامه یافت و کلرپارس به‌عنوان شرکت برگزیده، تندیس و لوح تقدیر چهارمین جشنواره حمایت از تولید ملی (حاتم) را دریافت کرد و از مدیرعامل این مجموعه تقدیر شد.

هم‌چنین کیفیت محصولات کلرپارس و حساسیت بالایی که این واحد تولیدی در خصوص افزایش کیفیت تولیدات خود دارد سبب شد، در بررسی‌های کارشناسی و موشکافانه سازمان ملی استاندارد که در طول یکسال انجام می‌گیرد، در سال‌های ۱۴۰۰ به‌عنوان واحد نمونه ملی و ۱۴۰۱ به‌عنوان واحد نمونه استانی استاندارد شناخته شده و از این شرکت تجلیل شد.

انتخاب این شرکت به‌عنوان واحد منتخب روز صنعت و معدن در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، انتخاب به‌عنوان صادرکننده نمونه غیرنفتی در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، تقدیر از مدیر عامل کلرپارس در چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی و تقدیر مدیرعامل هلدینگ شستا از شفافیت مالی و افزایش سوددهی مجموعه از دیگر افتخارات کلرپارس در سالیان اخیر است که به‌خوبی عملکرد درخشان این مجموعه را نشان می‌دهد.

با عنایت به شاخص‌ها و ارزیابی‌های انجام شده در چندین مورد، شرکت کلرپارس توانست با کسب نمره ۹۶ رتبه عالی را بین شرکت‌های تابعه شستا را کسب کند.

کلرپارس؛ کیفیتی است که همگان می‌توانند به آن اعتماد کنند.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین

نظرات اخیر