دوشنبه 29 اردیبهشت 1404
35.4 C
Tehran

درج بهترین اخبار شرکت های حرفه ای و برند

زندگی‌نامۀ خودنوشت داروین

انتشار همزمان با نمایشگاه کتاب/ «زندگی‌نامۀ خودنوشت داروین» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت این کتاب ترجمۀ راضیه حسینی، دبیر تحریریه پایگاه خبری «دنیای سلامت و دارو» است. کتابی‌است از مجموعۀ «مطالعات تکامل» به‌دبیری: محمدرضا معمارصادقی که در ۲۳۲ صفحه طراحی شده و پشت جلد آن، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان درج شده است. نشانی بازدید و خرید از سایت نشر: www.kargadanpub.com چارلز داروین در دوران سالخوردگی، خاطراتش را برای سرگرمیِ خود می‌نوشت. زندگی‌نامۀ خودنوشت چارلز داروین را، پنج سال بعد از مرگ او، پسرش فرانسیس برای اولین‌بار به‌عنوان بخشی از کتاب «زندگی و نامه‌های چارلز داروین» ویرایش و در سال ۱۸۸۷ منتشر کرد. در نسخۀ پیش رو،...

سینماسلامت/ نمایش و نقد و بررسی «شوهر ستاره» در خانه هنرمندان ایران

سینماسلامت/ نمایش و نقد و بررسی «شوهر ستاره» در خانه هنرمندان ایران گروه مطالعات فرهنگی باشگاه فن‌سالاران: فیلم «شوهر ستاره» ساخته ابراهیم‌ایرج‌زاد، ساعت ۱۸ دوشنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۴ در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید. در خلاصه داستان «شوهر ستاره» آمده است: ستاره، زنی بیوه و کارگر پس از مواجهه با علائم یائسگی زودرس، تصمیم می‌گیرد زندگی‌اش را تغییر دهد... علاوه بر ‌ایرج‌زاد (کارگردان) فریبا نادری (برنده سیمرغ بلورین از فجر۴۳) و هومن حاجی‌عبداللهی، در نشست نقد و بررسی فیلم با حضور رضا درستکار (منتقد سینما و مدیر جلسات سینماسلامت) حضور خواهند داشت. 🔖 علاقه‌مندان برای تهیه بلیت فیلم «شوهر ستاره» به سایت تیوال مراجعه...

با ما همیشه به روز خواهید بود

اخبار تخصصی شرکت های موفق دارویی

بهترین ها برند می شوند

برندسازی
استراتژی نام تجاری،[۷] برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

در حقیقت در برندسازی تلاش بر این است که مشخصه‌های برند را که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، به نحوی در ذهن مشتریان جایگذاری شود و بتواند جایگاه خوش حسی برایشان داشته باشد. به زبان دیگر می‌توان برندسازی را اینگونه تعریف کرد: «جایگاه ذهنی یک برند در ذهن مشتریان و بازار هدف آن کسب‌وکار.»

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ ،به فرآیند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی بیرونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار می‌گیرد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی در گذشته تنها با روش‌های آفلاینی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون انجام می‌شد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور این روش‌ها، این روزها روش‌های جایگزینی مانند سئو ابداع شده‌است که کسب و کارها می‌توانند با اجرای آن‌ها، شهرت بسیار خوبی در اینترنت کسب کنند.