سه‌شنبه 4 آذر 1404
8 C
Tehran

درج بهترین اخبار شرکت های حرفه ای و برند

هفتمین فراخوان شتابدهنده هُنام فارمد

هفتمین فراخوان شتابدهنده هُنام فارمد 🔺تمدید شد🔺 فراخوان جذب طرح/ ایده شتابدهنده هنام فارمد با هدف شناسایی و جذب کارآفرینان، استارت‌آپ‌ها و تمام متخصصین فعال در حوزه دارو و سلامت از تاریخ 8 شهریور ماه آغاز شد. ✔️حوزه‌های اعلام شده: سامانه‌های دارورسانی نوین مکمل‌ها ملزومات پزشکی و دارویی مبتنی بر فناوری‌های نوین این شتابدهنده با اتکا به تجارب به دست آمده طی سال‌ها تلاش و فعالیت مستمر در این حوزه، شبکه ارتباطی، شرکای سرمایه‌گذاری، منتورشیپ تخصصی و زیرساخت‌های استاندارد در تمام مراحل رشد استارتاپ‌ها از راه‌اندازی شرکت، تا سرمایه‌‎گذاری و فروش، در کنار تیم‌ های پذیرفته شده خواهد بود. شما می‌توانید تا ۲۲ آبان، طرح/ ایده‌ی...

پارس‌دارو در بورس تهران ۳۰ ساله شد

پارس‌دارو در بورس تهران ۳۰ ساله شد دکتر محمد احمدی، مدیرعامل شرکت داروسازی پارس دارو و جمعی از همکاران پارس‌دارو بیستم مهر ۱۴۰۴ مهمان سازمان بورس اوراق بهادار تهران هستند و پارس‌دارو در مراسمی ویژه موفق به دریافت تندیس این سازمان شد. در پیش مراسم، دکتر احمدی، مدیرعامل در سخنرانی خود، از قدمت و سابقه پارس‌دارو سخن گفت.دکتر مهدی احمدی هم‌چنین طی نشست خبری شرکت پارس‌دارو در برنامه یکشنبه-یک ناشر تصریح کرد: جذب نیروی متخصص در اولویت است. انبارهای #دپارس از پیشرفته‌ترین سایت‌های انبارش به شمار می‌رود. صادرات #دپارس به ۱۰ کشور بوده و کشورهای همسایه در اولویت است. جایگاه #دپارس در میان شرکت‌های بورسی...

با ما همیشه به روز خواهید بود

اخبار تخصصی شرکت های موفق دارویی

بهترین ها برند می شوند

برندسازی
استراتژی نام تجاری،[۷] برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

در حقیقت در برندسازی تلاش بر این است که مشخصه‌های برند را که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، به نحوی در ذهن مشتریان جایگذاری شود و بتواند جایگاه خوش حسی برایشان داشته باشد. به زبان دیگر می‌توان برندسازی را اینگونه تعریف کرد: «جایگاه ذهنی یک برند در ذهن مشتریان و بازار هدف آن کسب‌وکار.»

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ ،به فرآیند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی بیرونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار می‌گیرد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی در گذشته تنها با روش‌های آفلاینی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون انجام می‌شد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور این روش‌ها، این روزها روش‌های جایگزینی مانند سئو ابداع شده‌است که کسب و کارها می‌توانند با اجرای آن‌ها، شهرت بسیار خوبی در اینترنت کسب کنند.