کلگیت بستهبندی خمیردندان کودکان را پس از نگرانی تگزاس تغییر میدهد
شرکت کلگیت-پالمولیو (Colgate-Palmolive) اعلام کرد که از اول نوامبر ۲۰۲۵، بستهبندی و تبلیغات خمیردندانهای خود از جمله کلگیت، تامز آف مین (Tom’s of Maine) و هلو (Hello) را بهروزرسانی میکند تا مقدار ایمن خمیردندان برای کودکان زیر شش سال را بهصورت تصویری با اندازه نخود نشان دهد.
این اقدام پس از نگرانیهای دادستان کل تگزاس انجام میشود که هشدار داده بود تبلیغات فعلی ممکن است والدین را به استفاده بیش از حد فلوراید در کودکان ترغیب کند. تغییرات ابتدا بهصورت آنلاین و سپس در قفسههای فروشگاهها اعمال خواهد شد.
انتهای پیام
انتشار این مطلب با ذکر منبع «دنیای سلامت و دارو» بلامانع است.

