چهارشنبه 10 بهمن 1403
2.6 C
Tehran

درج بهترین اخبار شرکت های حرفه ای و برند

کلرپارس با موفقیت اورهال بعضی از تجهیزات خود را انجام داد

کلرپارس با موفقیت اورهال بعضی از تجهیزات خود را انجام داد به‌گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت کلرپارس: شروع اورهال اساسی واحد‌های تولیدی بعد از گذشت چندین سال از فعالیت مستمر، ضروری می‌نمود و با هماهنگی‌های صورت‌پذیرفته، بازسازی و یا تعویض برخی قطعات و زیرمجموعه‌های آن آغاز و با موفقیت به پایان رسید. هدف از اجرای اورهال در واقع بازیابی تجهیزات و افزایش ضریب عملکردی ماشین‌آلات و بهینه‌سازی و تجهیز مجدد بود، در عین‌حال، تضمین قابلیت اطمینانی تجهیزات. اهداف اصلی پروژه هم کاملا تعریف شده بود. اول، نگهداری پیشگیرانه یا PM، که موجب افزایش عمر تولید تجهیزات سرمایه‌ای شده، و به کاهش خرابی‌های تجهیزات...

فروش ماهانه شرکت کارخانجات داروپخش جان گرفت/ داروپخش در آذرماه بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان فروخت

فروش ماهانه شرکت کارخانجات داروپخش جان گرفت/ داروپخش در آذرماه بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان فروخت به گزارش روابط‌عمومی شرکت کارخانجات داروپخش: شرکت کارخانجات داروپخش با نماد بورسی (دارو) در آذرماه سال جاری فروشی بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان را ثبت کرد. این میزان فروش به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۲۸ درصدی را ثبت کرده است. فروش شرکت کارخانجات داروپخش در آذرماه سال ۱۴۰۲  مبلغی بیش۲۷۲ میلیارد تومان در سامانه کدال ثبت شده است. ✔️رکورد فروش آذرماه شرکت کارخانجات داروپخش بیشترین رقم فروش در ۱۳ ماه گذشته بوده است. انتهای پیام

با ما همیشه به روز خواهید بود

اخبار تخصصی شرکت های موفق دارویی

بهترین ها برند می شوند

برندسازی
استراتژی نام تجاری،[۷] برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

در حقیقت در برندسازی تلاش بر این است که مشخصه‌های برند را که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، به نحوی در ذهن مشتریان جایگذاری شود و بتواند جایگاه خوش حسی برایشان داشته باشد. به زبان دیگر می‌توان برندسازی را اینگونه تعریف کرد: «جایگاه ذهنی یک برند در ذهن مشتریان و بازار هدف آن کسب‌وکار.»

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ ،به فرآیند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی بیرونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار می‌گیرد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی در گذشته تنها با روش‌های آفلاینی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون انجام می‌شد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور این روش‌ها، این روزها روش‌های جایگزینی مانند سئو ابداع شده‌است که کسب و کارها می‌توانند با اجرای آن‌ها، شهرت بسیار خوبی در اینترنت کسب کنند.