درج بهترین اخبار شرکت های حرفه ای و برند

سال نو مهنا…………………………….

سال نو مهنا.................................. 🟦🟧روزگارانی پر بار و مملو از موفقیت برای ایران عزیزمان در سال ۱۴۰۴ آرزومندیم. ☘️فن‌سالاران صنعت داروی کشور 🟧@fansalaran 🟦@fansalaranclub انتهای پیام

یک خبر از کلرپارس/ افزایش ظرفیت تولید پرکلرین با همکاری دانشگاه تبریز

یک خبر از کلرپارس/ افزایش ظرفیت تولید پرکلرین با همکاری دانشگاه تبریز دانشگاه تبریز و شرکت کلرپارس یک قرارداد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی منعقد کردند. دکتر سیمایی صراف، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر یوسف پزشکیان، نماینده ویژه ریاست‌جمهوری، استاندار آذربایجان‌شرقی، دکتر بهرام سرمست، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ملی و استانی در محل تالار لعل دانشکده برق دانشگاه تبریز حضور داشتند، و تفاهم‌نامه فی‌‌مابین دانشگاه تبریز و شرکت کلرپارس در راستای بهره‌مندی از ماده ۱۳ و ۱۱ قانون جهش تولید منعقد شد. دکتر مرتضی اعیانی، مدیرعامل شرکت کلرپارس از گروه دارویی تامین (تی‌پی‌کو-شستا) و دکتر اعلمی، رئیس...

با ما همیشه به روز خواهید بود

اخبار تخصصی شرکت های موفق دارویی

بهترین ها برند می شوند

برندسازی
استراتژی نام تجاری،[۷] برندسازی (به انگلیسی: Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، ایجاد طبقه‌بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

در حقیقت در برندسازی تلاش بر این است که مشخصه‌های برند را که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد، به نحوی در ذهن مشتریان جایگذاری شود و بتواند جایگاه خوش حسی برایشان داشته باشد. به زبان دیگر می‌توان برندسازی را اینگونه تعریف کرد: «جایگاه ذهنی یک برند در ذهن مشتریان و بازار هدف آن کسب‌وکار.»

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ ،به فرآیند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی بیرونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار می‌گیرد.

روش‌های برندسازی
برندسازی حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. برندسازی آن قدرها هم ساده نیست، چراکه هیچگاه دو برند مثل هم عمل نمی‌کنند. در حقیقت هدف اصلی برندسازی این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شوند. پس نمی‌توان برای تمامی برندهای موفق، یک فرمول جادویی واحد در نظر گرفت. برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری

برندسازی در گذشته تنها با روش‌های آفلاینی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون انجام می‌شد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور این روش‌ها، این روزها روش‌های جایگزینی مانند سئو ابداع شده‌است که کسب و کارها می‌توانند با اجرای آن‌ها، شهرت بسیار خوبی در اینترنت کسب کنند.